Hudøy,  Hudøy 2023

Bli med på årets Hudøytur!

FAU inviterer alle elever i 2.-7.-klasse og V+-elever i 2.-10-klasse ved Vollebekk skole til en helg ved sjøen! På Hudøy opplever man å være sammen med barn og foreldre fra Vollebekk skole, utforske naturen, fiske krabber, bade, spise sammen og gå på oppdagelsesferd, rett og slett ha det gøy å være en del av det store fellesskapet. I 2019 og 2022 fikk Vollebekk-barna og foreldre en fantastisk helg sammen på Hudøy, og vi håper at dette kan bli en tradisjon hvert år.

Hudøy ligger i ytre Oslofjord utenfor Tjøme, ca. en halvtime fra byen Tønsberg i Vestfold. Vi kjører egene busser fra skolen, og det er båttur ut til øya. Avreise fra skolen er fredag 16.juni kl.13:00, og vi er tilbake på ettermiddagen søndag 18.juni.

Vi håper at mange foreldre også ønsker å bli med, men det er frivillig. Alle barna vil bli tatt vare på av trygge voksne. Alle voksne som blir med, må bidra i en av foreldregruppene med oppgaver.Det serveres barnevennlig mat alle dager, også Halalmat. De med allergier må melde fra om dette. Det vil komme mer informasjon om hva barna skal ha med seg på turen. Siden det ligger ved sjøen, skal alle barn ha med redningsvester, de som ikke har, kan vi ordne til.

Høres dette gøy ut, meld deg på!

Påmelding skjer via følgende lenke:

Påmeldingslenken ligger også på www.vollebekkskole.no

Påmeldingen er bindende. Egenandelen er på minimum kr 300 per person (både for barn og voksne). Dette inkluderer busstur t/r, alle måltider, båttur, overnatting og alt avaktiviteter. Den faktiske kostnaden er en del høyere, men vi ønsker at alle skal kunne

ha mulighet til å bli med. Dersom du har mulighet til å betale mer enn 300kr pr pers, trenger vi alle ekstra bidrag vi kan få! Da kan du vippse til: 803659.

Påmeldingfrist er 31.mai!

Vi vil også arrangere et foreldremøte tirsdag 23.mai kl.18.

Spørsmål kan stilles til Camilla Stalsberg på mob.nr: 977 75 574  e-post:  camilla.stalsberg@gmail.com